Andreu Maimó Barceló. Cas Concos - Felanitx (Mallorca), 1946. Pintor de formació autodidacta. Realitzà la seva primera exposició a Felanitx l'any 1969. Més endavant exposà a Manacor, l'any 1977, i a la Galeria Roch Minué de Palma l'any 1979. El següent any mostrà de bell nou, la seva obra a Felanitx i quatre anys després ho va fer a la Galeria Bennàssar de Pollença. L'any 1981 participà a la "VI Biennal de Pintura Província de León". L'any 1985 exposà a Londres a la "Jonathan Poole Gallery". Va participar a la mostra itinerant "13 pintors neofiguratius a Mallorca" organitzada per la Conselleria d'Educació i Cultura del Govern Balear durant els anys 1984-85. També al "Saló de tardor. Biennal de pintura de les Balears 1985" organitzat per la Fundació Caixa de Pensions. Al 1988 participà a la mostra "Felanitx el Temps i l'Art". Continuà les seves exposicions a Galeries de Palma, al Museu de Menorca, etc.

ANDREU MAIMÓ

ANDREU MAIMÓ