Nascut a Porreres l'any 1992.

De molt jovenet va demostrar les seves inquietuds artístiques. Tant és així que el seu pare, artista per vocació, li va inculcar la seva atracció per les arts plàstiques i va voler ser el seu professor durant els primers anys de formació. Des d’aleshores, la seva carrera com a artista no ha deixat de créixer, com ho acrediten les dues exposicions col·lectives que va realitzar a Mallorca amb només setze anys.

Gori Mora és un artista multidisciplinari i inquiet que ha realitzat incursions en el món del disseny i la il·lustració, tot i que sempre plantejant els projectes des d'una mirada pictòrica. Ha col·laborat amb prestigioses empreses tèxtils, realitzant diverses il·lustracions de vestits i vestuari, així com en el projecte KAPROW per a la Fundació Tàpies de Barcelona.

En reconeixement als seus principals referents artístics, entre els quals Francis Bacon, Alex Kanevsky i Benjamin Cohen.

Forma part de Hell Collective on va realitzar l’exposició col·lectiva PURGATORY a Mutuo centre d’Art, Barcelona (2015). Arran d’aquesta exposició les seves pinzellades es van convertir en pura pell descarnada, la pell com a pura matèria

Ha realitzat diverses exposicions, així com el projecte Kaprow per a la Fundació Tàpies de Barcelona (2014), L’esdevenir del cos per a la Sala d’exposicions de La Caixa Porreres, Mallorca (2015), SENSE TÍTOL Sala d’Exposicions de la Facultat de Belles Arts de la Universitat de Barcelona (2015), ALTERITATS al Museu de Porreres, Mallorca (2017), #luvthebody - Degree Show, The Glasgow School of Art / 2018, My Florence Souvenir - In situ action, Florence / 2018 - 2019,  #luvthebody - Casa de cultura, Felanitx, Mallorca / 2019 y #luvthebody -AN8 - Contemporary art festival Casal Sa Nostra , Campos, Mallorca / 2019.

GORI MORA

GORI MORA