Joan Riera Ferrari. Manacor (Mallorca), 1942 - 2017. Pintor, escultor i dissenyador però també artista polifacètic que treballà en els camps de l'arquitectura, la decoració i el cinema. Es va llicenciar a l'Escola Superior de Belles Arts de Sant Jordi de Barcelona el 1967 però uns anys abans, en el 1962, ja va fer la seva primera mostra individual al Centre Cultural de Manacor on mostrà una sèrie d'obres en les quals es podia observar una estètica post cubista que marcà el seu primer llenguatge pictòric. Ja des d'un primer moment la seva obra fou admirada, aconseguí el Premi Nacional de les Escoles de Belles Arts (secció de dibuix) i el Sant Jordi de l'Escola de Belles Arts de Barcelona. Un dels trets identificadors de l'obra de Riera Ferrari ha estat la constant evolució del seu llenguatge: no conformant-se amb un sol d'ells, ha fet ús tant d'una tendència figurativa com abstracta, la qual cosa ha suposat que la seva pintura, així com l'escultura, s'apropin a l'eclecticisme.

Accés a la web Riera Ferrari

RIERA FERRARI